måndag 9 maj 2011

Nu var de länge sen igen..

Det måste vara ett bevis på att tiden går för fort. Precis som jag skrivit så många gånger tidigare. Här rullar livet på, träningen inför marathon går sakta. Foten har satt stopp och just nu ser det ut som om det kommer bli vila fram till start och sen får vi se hur det går. En anledning till detta är min övervikt och denna förba***e vinter. Hade inte snön legat kvar så länge hade jag kunnat börja tidigare. Löpband tänker ni. Köp ett till mig tänker jag. Dem pengarna har inte jag i allafall. Men nu är det som det är och det jag kan påverka är min vikt. Frågan är då varför det inte händer något med den. Gör som jag skall/borde och lika förjordat tappar jag inte ett gram. Nu går jag och köper nya batterin till vågen. Måttbandet är så trögt så de e helt otroligt. Återigen är jag övertygad om att min enda utväg är opperation. Ja jag vet att det går över snart bara jag blir på bättre humör. Jag vill så mycket men som vanligt blir det bara skit av det! nu går jag till gymmet och kör som f*n och förväntar mig ett resultat. Föresten skall jag på bröllop i sommar, det skall bli kul men vad i hela världen skall jag ha på mig? Något som döljer min mage så att jag kan visa mig bland folk. Uppror inom hela mig!!

2 kommentarer:

  1. Men Vättern är du väl ändå redo för efter all spinning?!

    SvaraRadera
  2. Åsa: Jaaa de e ja! Här ska cyklas =)

    SvaraRadera