söndag 3 april 2011

Vad vill Kicki??

Den frågan ställer jag mig ofta och det finns bara en som kan svara på det. Men hon vet inte. Hur gör man för att få veta vad man vill i livet. Ibland tror jag att allt är klart och jag vet vad jag vill men så, som från ingenstans, kommer tvivlet över mig. Jag vill: träna för att må bra äta för att må bra träffa någon att dela livet med Frågan är då bara varför gör jag inte det. Varför träffar jag ingen som vill dela min tid? skrämmer jag bort dem kanske? för att jag står med båda fötterna på jorden och tror att jag vet vad jag vill. I allafall på två av områdena, träning och mat. Hittar killar som mycket väl skulle kunna var "mina" men innan jag hinner blinka har någon hittat dem. Beror det på att jag är för slö? vill inte verka ihärdig och påstridig. Eller är det bara inte min tur?? Jag tror att om killar hade varit som hästar, lätta att läsa då hade allt varit enklare. Men vem f*n har sagt att allt är enkelt. Lite medvind kan jag väl få be om!!! Tack =)

1 kommentar:

  1. Puff, här kommer det lite medvind :D

    Kanske är livet så, en lång (förhoppningsvis) väg där vi inte alltid vet, och skall veta vad vi vill?

    Det ska ju vara realistisk, och om man gör det ena kanske man måste försaka det andra, vill du det?

    Måste vi alltid ha svar? Kan vi inte bara luta oss tillbaka och flyta med, låta det som händer hända?

    Sedan vad det gäller kärleken så är det inte lätt Kicki. Jag tror man blir mera kräsen ju äldre man blir, är det inte så?

    Jag tycker du ska hugga tag i någon och ha lite roligt i väntan på att något bättre dyker upp :D

    Nästa gång vi träffs ska jag berätta något kul angående just det där sista jag skrev!

    SvaraRadera