söndag 19 augusti 2012

Urk....

.. som jag mår just nu. Tänk egentligen att man är så dum att man äter sådant som man inte borde. Var hos psykologen i måndags och vi pratade just om det. Att vi skulle värdesätta oss själva så mycket att vi anser att det inte är värt att äta sådant som man blir sjuk av.

Är du allergisk så låter du bli det du inte tål. Ja men varför kan inte jag också fatta det??? Nu har jag ätit sådant som gör att jag har ont i magen och mår illa igen. Vet att det kommer att bli en lång natt och allt detta har jag orsakat själv. Bara för att jag äter det jag inte tål.

Blir arg på mig själv och måste göra en ordentlig bättring!!!

Sväller ju också upp som en ballong så snart lyfter jag. Behöver alltså inte min båtbiljett för att komma över vattnet :S

2 kommentarer:

  1. Var det bra vid psykologen?

    Jag tycker det är mänskligt att fela, göra dumma saker, försöka fastän man vet att det inte går. Så länge det bara är man själv som blir lidande så gör det ju inte så mycket. Man får helt enkelt lära sig utav sina egna misstag!

    SvaraRadera
  2. Ja det är det. Mycket att tänka på men skönt att vädra det med någon utomstående.

    Visst är det mänskligt att fela men vad f*n...... någon gång måste man ju lära sig =)

    SvaraRadera